
21 Feb KAIP VERSLO DOVANOS STIPRINA NUOTOLINIUS RENGINIUS
Posted at 17:04h
in Uncategorized
Reklaminė atributika ir smulkios verslo dovanos yra įprastinė fizinių verslo renginių dalis, prisidedanti prie džiugios atmosferos ir kurianti pridėtinę vertę. Kuomet verslo renginiai persikėlė į virtualią erdvę, originalios verslo dovanos tampa dar svarbesnės, siekiant išlaikyti pakilią energiją ir kurti artimesnį ryšį su dalyviu. Renginio dalyvio dovanų rinkinys sukuria emocinį ryšį su dalyviu, leidžia jam dar iki renginio ir kiek ilgiau po jo pajusti bendrystę su jūsų prekiniu ženklu, nusiteikti būsimam bendradarbiavimui, įkvepia veiksmui, emocijoms ir lojalumui.
Verslo dovanų virtualiuose renginiuose privalumai
Be to, kad dovanos renginiuose dovanoja džiaugsmą ir malonų įspūdį, jos suteikia šiuos apčiuopiamus privalumus:

1.Materializuoja virtualų renginį, daro jį apčiuopiamu
Kuomet ruošiatės dalyvauti virtualiame renginyje, gan sunku pajusti jo atmosferą neišėjus iš namų. Tuo tarpu jums skirtas verslo dovanų rinkinys yra realus, galite jį paliesti fiziškai, iš anksto įsijausti į nuotaiką. Puiku, jei reklaminė renginio atributika yra kaip tik tai, ko jums reikia renginio metu ir gali būti panaudojama praktiškai – pavyzdžiui, renginio rašiklis ir užrašinė.
Atminkite, jog verslo dovaną nuotoliniame renginyje galima puikiai panaudoti kaip “ledlaužį” pokalbiui pradėti, pasiteiraujant, ar dalyvis rinkinį gavo, kaip jis patiko, pakviesti čia ir dabar išbandyti. Taigi, virtualaus renginio dovana leidžia užmegzti pokalbį ir kurti santykį.
2.Stiprina ryšį ir augina ambasadorius
Pasak Advertising Speciality Institute, net 85 % klientų atsimena įmonę, kuri jam įteikė verslo dovaną, todėl tikimybė turėti su ja verslo reikalų yra didesnė. Dar daugiau: greičiausiai ne kartą pastebėjote, jog apie patikusį renginį socialinėje erdvėje dalyviai dažnai dalinasi nuotraukomis bei video, kuriuose džiaugiasi nuotolinio renginio dovanomis. Dalindamiesi savo patirtimi, jie ne tik skleidžia gerąją žinią apie renginio organizatorių, bet ir kuria pasitikėjimą juo ir rekomendaciją savo rato žmonėms, tokiu būdu veikdami kaip prekės ženklo ambasadoriai. Jie kuria autentišką turinį bei plečia įmonės auditoriją, o juk klientų kuriamas autentiškas turinys yra gerokai įsitraukesnis, lyginant su įmonių kuriamu turiniu.
