Kiekvienas tikslinės grupės prisilietimas prie jūsų prekinio ženklo yra ypač svarbus.
Net smulki reklaminė atributika siunčia žinutę apie ją padovanojusį prekinį ženklą ir formuoja nuomonę. Todėl reklaminė atributika, kurią įdedate į verslo dovanų rinkinį virtualiam renginiui, darbuotojams ar klientams, reprezentuoja jūsų įmonę ir yra svarbūs.
Gali atrodyti, jog suformuoti verslo dovanų rinkinį, kuriame “visko daug”, yra lengva užduotis: tereikia pridėti daug nebrangių ir madingų dalykėlių. Visgi neapgalvota dovanų rinkinio sudėtis gali nepalikti jokio įspūdžio, tuo tarpu kai kokybiškas verslo dovanų rinkinys gali jums uždirbti papildomų emocijų, skleisti žinomumą ir stiprinti ryšį su verslo dovanos gavėju.
Taigi, kaip sukurti puikų verslo dovanų rinkinį, kuriame darbuotojai, klientai ir renginių dalyviai rastų tai, ko iš tiesų nori? Formuojant reprezentacinį verslo dovanų rinkinį, svarbu atkreipti dėmesį į šias 7 taisykles:
1. Užtikrinta kokybė
Svarbiausia taisyklė, formuojant verslo dovanų rinkinį, yra užtikrinti, jog dovanos sudedamosios dalys yra kokybiškos. Jei dovanų rinkinyje gavėjas neras kažko vertingo ir puikiai veikiančio, džiaugsmas, gavus naują daiktą, truks labai trumpai, kaip, beje, ir prisiminimas apie jo teikėją. Kuomet skiriate laiko ir įsitikinate, jog į dovanų rinkinį parinkote kokybiškas, gerai funkcionuojančias ir vertingas smulkias dovanas, gavėjai jomis naudosis ilgiau ir generuos daugiau žinomumo bei pasitenkinimo. Jei verslo dovanos neveikia ar greitai sulūžta, tas pats įvyksta ir su jūsų reputacija.
2. Ne ofiso reikalai
Pernelyg dažnai į verslo dovanų rinkinius renginiams, darbuotojams bei klientams įtraukiami su darbu ir ofisu susiję reikmenys – rašikliai, įkrovimo baterijos, duomenų laikmenos ir pan. Įtraukite dovanas, kuriomis galima būtų pasinaudoti už ofiso ribų, nedarbo metu. Originalios verslo dovanos, palengvinančios kasdienybę, stimuliuojančios sveikus įpročius, susijusios su laisvalaikiu ir pomėgiais, yra labai palankiai vertinamos dovanų gavėjų.
3. Praktiška ir pasiteisinę praeityje
Nenuvertinkite įprastos bazinės reklaminės dovanos galios, kurią galbūt jau esate dovanoję ir ji puikiai veikia bei tarnauja ilgai. Spintoje ar rankinėje greičiausiai turite savo favoritą reklaminį skėtį ar daugkartinį pirkinių krepšelį, kurį seniai ir sėkmingai naudojate, nors panašių esate gavę ne vieną.
Tad praktiška ir kokybiška reklaminė atributika su įmonės logotipu bus siejama su kokybiška įmone ir skleis gerąją žinią apie įmonę aplinkiniams ir platesnei auditorijai.
4. Dovanos istorija, susijusi su įmonės kultūra
Mums visiems patinka klausytis istorijų. Jos kuria tam tikrą nuotaiką ir įtaigiai perduoda žinutę. Verslo dovanų rinkinys su dovanos istorija leidžia pristatyti gavėjui įmonės kultūrą bei vertybes, tokiu būdu teigiamoje atmosferoje reprezentuojant organizaciją.
5. Įmonės stilistika
Įprasta, jog reklaminės dovanos turi detaliai atspindėti įmonės stilių bei jo atributus, nes tai kuria verte prekiniam ženklui. Todėl logotipas yra privalomas atributas, neretai papildomas įmonės koloritu bei dizaino elementais. Puiku, jei įmonės stilistika atspindima subtiliai ir asociatyviai.
6. Suasmeninimas
Nepaisant to, jog reklaminiai dovanų rinkiniai visiems gavėjams yra vienodi, visada yra būdų juos suasmeninti konkrečiam darbuotojui, renginio dalyviui bei klientui. Darbuotojo vardas ant rinkinyje esančios gertuvės, asmeninis kreipinys įmonės laiške ar ranka užrašytas vadovo parašas – šios “smulkmenos” leidžia kiekvienam gavėjui skirti asmeninį dėmesį net tuomet, kai dovana darbuotojui įteikiama nuotoliniu būdu.
7. Įtraukimas ir bendradarbiavimas
Puiki mintis į dovanų rinkinį įtraukti savo klientų bei partnerių gaminamą produkciją, tokiu būdu kuriant naujas bendradarbiavimo formas ir stiprinant ryšį.
Atidžiai parinkti sudedamąsias dalis į verslo dovanų rinkinį apsimoka, nes jis didina prekės ženklo žinomumą, skleidžia įmonės kultūrą bei kuria pozityvią emociją apie jūsų organizaciją.
Susisiekite!
Dovanų Meistrai yra pasiruošę Jums sukurti unikalią dovaną Jūsų auditorijai