Visi teikdami Kalėdines dovanas nori puikiai pasirodyti, suspindėti originalumu ir išsiskirti.
Išsiskirti verslo dovanomis per Kalėdas išties yra rimtas iššūkis. Apsunkina ne tik prieš pat šventes gaunamų dovanų gausa, bet ir tai, jog dėmesį šiuo laikotarpiu tenka dalinti metų pabaigos darbams bei asmeniniems šventiniems rūpesčiams. Todėl skuboje ir dovanų gausoje atidžiau pasidžiaugiame tik tomis verslo dovanomis, kurios prikausto dėmesį nuo pirmos akimirkos ir yra išties originalios verlso dovanos.
Vienas iš paprasčiausių būdų užsitikrinti, kad verslo dovana gautų daugiau dėmesio, parinkti neįprastą kalėdinės dovanos įteikimo laiką. Nors kalėdinės dovanos įteikimas praėjus Kalėdoms lyg ir skamba neįprastai, bet puikiai išpildo šios dovanos paskirtį ir tikslą – pasveikinti, parodyti dėmesį, padėkoti ir dovanoti malonias emocijas.
Beje, žvelgiant giliau į krikščioniškąją tradiciją teikti kalėdines dovanas, ji siejama su trimis išminčiais, kurie atkeliavo pasveikinti gimusį Kristų ir įteikė simbolinę reikšmę turinčias dovanas. Ši diena minima sausio 6-tąją. Tad net stengiantis griežtai laikytis tradicijų, kalėdines dovanas įteikti iki sausio 6 dienos yra priimtina praktika.
5 argumentai, kodėl kalėdinės verslo dovanos bei dovanų rinkiniai gali puikiai pasitarnauti, teikiami po žiemos švenčių:
1. „WOW!” efektas. Po naujųjų, kai visos dovanos jau išdalintos, niekas nebesitiki gauti verslo dovanų. Jūsų dovanai atkeliavus pas gavėją, ji tikrai bus netikėta, sukels „wow!”efektą ir maloniai nustebins.
3. Sklandesnis įgyvendinimo procesas. Tuomet, kai didžioji dalis įmonių paruoštas verslo dovanas tikisi gauti gruodžio pradžioje, susiduriama su dideliais gamintojų resursų iššūkiais, sąlygojančiais, siauresnį asortimentą, vėlavimus ir stringantį aptarnavimą, kokybinius trūkumus ir prastesnį palaikymą. Šiuos trūkumus galima minimizuoti, pratęsiant gamybos terminus ir nukeliant įteikimą po švenčių.
5. Sulauksite padėkos. Pagal tyrimus, Vakarų šalyse tik kas ketvirtas verslo dovanos gavėjas savo iniciatyva susisiekia padėkoti už gautą verslo dovaną. Tai anaiptol nereiškia, kad dovana jiems nepatiko – dažniausiai netgi atvirkščiai: atsiųsta dovana dovanoja siurprizą. Visgi viena vertus neretai verslo dovana priimama kaip savaime suprantama, todėl neįdedama pastangų už ją padėkoti. Antra vertus, tiesiog pritrūksta tam laiko. Todėl jūsų dovanai atkeliavus ramesniu metu, tikimybė, jog sulauksite malonaus padėkos skambučio yra didesnė.
2. Verslo dovana sulauks daugiau dėmesio. Suprantama, kad prieš šventes gaunant daug dovanų, smalsumas gena jas visas kuo skubiau apžiūrėti. Tad kiekviena atskira verslo dovana susilaukia labai nedaug dėmesio – jos netrukus yra atidedamos į šoną. Prie daugelio dovanų jums svarbūs gavėjai taip niekad ir nebegrįžta atidesniai apžiūrai… Todėl kalėdinę dovaną įteikiant ne dovanojimo piko metu, ji sulaukia daugiau atidaus dėmesio ir stiprina ryšį su dovanotoju.
4. Greitesnis pristatymas. Verslo dovanų pristatymas gavėjams pasitelkiant siuntų tarnybas jau tapo nauja norma. Visgi dėl labai didelių apkrovų, kurjerių kompanijų darbas prieššventiniu laikotarpiu gali rimtai pakoreguoti jūsų sklandų dovanos pristatymo iki švenčių planą. Kad verslo dovanų pristatymas įmonėms būtų sklandesnis ir savalaikis, siųskite tuomet, kai bumas jau praėjęs. Tuomet dovana kelyje užtruks trumpiau, mažesnė dovanos pametimo tikimybė, geresnė logistikos kompanijos komunikacija, tad dovanos pristatymas gerokai sklandesnis.
Išankstinis kalėdines verslo dovanos įteikimas yra protingas pasirinkimas, jei kalėdinis laikotarpis yra jūsų verslo piko metas. Iš anksto – pavyzdžiui, spalį – priminti apie save, papasakoti apie naujoves ir sustiprinti santykį galima prieš patį darbymetį, tuo pačiu gaunant daugiau ramaus laiko aptarimams. Pavyzdžiui, renginių organizavimo, dovanų, pakuočių gamybos ir spaudos darbų, siuntų pristatymo, reklamos gamybos ir panašiose sferose dirbančioms įmonėms kalėdines verslo dovanas įteikti spalio mėnesį yra apgalvotas sprendimas.
Apibendrinant, kviečiame prisiminti: juk buvo metas, kai žiemos švenčių įmonių vakarėliai būtinai turėjo įvykti iki Naujųjų. Tai kėlė rimtus iššūkius tiek dėl šiuo laikotarpiu ženkliai pakylančių organizavimo kaštų, tiek dėl lokacijų bei paslaugų užimtumo.
Tad šiandien Kalėdinis vakarėlis sausio ar vasario mėnesį tapo įprasta praktika dėl akivaizdžių finansinių ir organizacinių privalumų. Tikėtina, jog panašias tendencijas verslo dovanojime galimėsime stebėti netolimoje ateityje. Kuomet verslo dovanos įteikimo laikas bus pasirenkamas racionaliai, atsižvelgiant į savo ir gavėjų veiklos specifiką ir dovanos kuo daugiau dovanojimo džiaugsmo.
Susisiekite!
Dovanų Meistrai yra pasiruošę Jums sukurti unikalią dovaną Jūsų auditorijai